vrijdag 30 september 2011

Happy Birthday!



30 Neltember 2011 is het al weer mensen: wat vliegt de tijd! Vandaag is het de zoveelste verjaardag van één van onze langstlopende bandleden: Henry!

Van harte Henry en we hopen je nog lang in onze band te houden en samen nog heel veel (min of meer) succesvolle muzieknummers te maken.

Om het te vieren een mooie hoes uit de oude doos. Van de, in Duitsland zeer succesvolle, verjaardagskraker, de "Beach Boy Birthday Polka"!

(Op de hoes zien we Henry in rood topje rechts: dit was, overduidelijk, nog voor zijn 'transformatie', in de tijd dat hij nog gewoon zij was en Henriëtte heette. Maar goed, ieder z'n ding.)

2 Comments:

At 04 oktober, 2011 15:58, Anonymous Anoniem said...

Dit is het mooiste cadeau dat ik dit jaar heb gekregen Dohme. Door de behandeling was ik deze hit helemaal vergeten, het was een rare periode toen, maar ik heb hem opgezocht en gedraaid, en ik kan met trots zeggen dat dit een van de mooiste liedjes is die ik ooit heb gecomponeerd.
Bedankt voor deze herinnering,

liefs, Henry

 
At 06 juli, 2019 12:54, Anonymous Anoniem said...

Hoi mooie hoes zeg en ook mooie plaat altijd dansen ga zondoor tijdje niks gehoord helma

 

Een reactie posten

<< Home