maandag 8 juni 2009

Wetenschappelijk bewijs: DUO ZOLKA BESTE DUO OOIT


(overgenomen van het ANP)

BERGEN OP ZOOM - De van oorsprong nederlandse hoogleraar Prof.Dr. Gert Bruinslip van de University of Cunt (GB) heeft na zorgvuldige berekeningen kunnen vaststellen dat DUO ZOLKA het meest succesvolle duo uit de geschiedenis der muziek is.

Om tot deze conclusie te komen heeft Bruinslip alle data verzameld en gecalculeerd met de beste wetenschappelijke rekenmachines die er momenteel te krijgen zijn. "I-i ik ha-ha had nnno-nnog wwwwel ee-eew-een jjjjaar k-k-k-kkunnen wwwachten to-to-to-tt ttttot er nnnnnog be-be-be-be-betere rrre-rekkkkk-enma-ma-ma-machchchchchines ooooop d-d-d-d-de mmmmmar mma-markt zijn, maar dan nnnnnog dede-de-denk i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-ik da-da-da-dat Zol-zol-zolzolka he-hhhett zzzzou wi-wi-wi-winnen" aldus de dolgelukkige professor. Volgens Bruinslip heeft het succes van Duo Zolka alles te maken met hun muziek. "Mmmmaar" voegt Bruinslip toe, "ver-ver-vverggggggeet ook ni-ni-ni-niet ddddahahatt hhett sssssucces nnnnnniet i-i-i-i-i-i-iiiis ko-ko-kkkomen aanwwwwaaien. Zzze he-he-hehhhhebben er kkkkkeiha-ha-hard voor ge-gegggggekkkkkkkkkkkkkknokt" (dat is waar, red.). Tweedes op de lijst zijn Hepie&Hepie, op de voet gevolgd door Simon Garfunkel en Lee Towers en Anita Meyer (Run to me, red.). Het onderzoek zal gepubliceerd worden in de Donald Duck van komende vrijdag. (ANP)

7 Comments:

At 09 juni, 2009 09:18, Anonymous Anoniem said...

Voor de fans van Duo Zolka is dit nartuurlijk oud niewsGa zo door met platen maken we love you

 
At 09 juni, 2009 10:54, Anonymous Anoniem said...

Hallo Duo Zolka!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!Groetjes en xxx-jes (ahum ;-)) van Benthe !!!!!!!!!

 
At 09 juni, 2009 10:56, Anonymous Anoniem said...

Wat knap van die professor. Zal wel een hele moeilijke som zijn geweest. Niks voor mij, ik kan enkelt maar aftrekken!

Ciao,

Fred Emmer

 
At 04 juli, 2009 16:00, Anonymous John LeCunt said...

Incredible! I've seen it on CNN. Way to go Duo Zolka, we love you to pieces.

 
At 03 november, 2009 17:53, Anonymous Anoniem said...

Alle respetc voor DZ, maar zijn de tieten van Vanesa niet net zo suksesvol? Als duo bedoel ik dan he, want OK dan, solo waren de linke als de rechte een lacherdje.

 
At 11 april, 2010 08:48, Anonymous Ad le Tique said...

Duo Zolka, ik hoop snel weer nieuw materiaal van jullie te horen: zijn jullie hard bezig in de studio? En goddank voor het internet, want jullie platen zouden hier in Frankrijk anders helemaal aan me voorbijgaan, maar op deze manier kan ik me steeds weer laven aan jeugdsentiment. Heerlijk!

En laat ze maar schrijven, die bladen, allemaal boze tongen en achterklap, bah! Er is toch zeker geen enkel bewijs gevonden voor jullie betrokkenheid bij de dood van mevr. S.L. Hooper? Kom nou toch zeg!

Warme groeten uit Frankrijk van een trouwe fan.

 
At 29 mei, 2015 13:20, Anonymous Anoniem said...

Met alle respect voor professor Bruinslip hoor, maar het beste duo...ooit? Vind U het goed als ik daar zo mijn vraagtekens bij zet? Ik bedoel, hoe bereken je zoiets? En je weet toch niet of er in de Oudheid ook duo's bestonden die minstens zo goed waren? Hoe serieus is zo'n onderzoek? Heeft het in Science gestaan? The Lancet? Ik bedoel maar. Wetenschap is een ernstige zaak mensen, laten we dat niet uit het oog verliezen!

Hoe dan, het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen. Ik blijf gewoon fan van Duo Zolka natuurlijk. Wat ze ook schrijven.

Groetjes,

Lenny Kuhr


 

Een reactie posten

<< Home