woensdag 22 juni 2011

Festival lepší písně 2011



Ja hoor, eindelijk is het zover: dit jaar mag Duo Zolka Nederland vertegenwoordigen op het "Festival lepší písně", ofwel het prestigieuze Festival van Het Betere Lied, in het Tsjechische Glèçewbiçe!

De laatste keer dat Nederland meedeed is al weer veel te lang geleden: Bob van der Bips vertolkte toen zijn hit 'Alles Overnieuw' in een, naar later bleek, niet geheel zuiver in het Tsjechisch vertaalde versie ('Bokçze witçze dáč'). Als gevolg daarvan was Nederland decennia lang niet welkom, maar na veel gelobby en diplomatieke etentjes is de lucht geklaard.

Op de foto de tourbus waarmee 47 Duo Zolka-fans (of zoveel meer als enigszins comfortabel mogelijk is) zullen afreizen naar Glèçewbiçe, om hun idolen te ondersteunen. Het festival is in augustus en er is nog plek (zat) in de bus, dus wil je mee: laat het zo snel mogelijk weten. De kosten, zonder overnachtingen en voedsel ter plekke, bedragen 153,62 ex btw p.p.

NB: voor de liefhebbers: de bus is een Scania 176D-i, met airco, mini-toilet en mini-bar.

3 Comments:

At 22 juni, 2011 19:45, Anonymous Anoniem said...

Zoo dat lijkt me heel leuk maar ik hebt geen rij bewijs groetejs henk

 
At 23 juni, 2011 10:00, Anonymous Duo Zolka Fanclub said...

Beste Henk,

Een rijbewijs is niet nodig: we hebben reeds een chauffeur (met 34 jaar ervaring in het veevervoer, dus dat komt helemaal goed). Je kunt je dus tijdens de reis volledig op de minibar richten.

Met vriendelijke groet,
Duo Zolka Fanclub

 
At 23 juni, 2011 20:20, Anonymous Anoniem said...

Beste Fanclub, Zal Duo Zolka zelf ook meereizen met de bus? Want dan wil ik ook wel mee. Ik heb ze altijd al eens in het echt mee willen maken, en dit lijkt me een uitgelezen kans om deze legendarische muzikanten te leren kennen. Volgens mij zou ik de perfecte nieuwe beste vriend zijn voor Duo Zolka, want met mij kun je alle kanten op!
Ik hoor het graag!


groetjes van Danny Brabant

 

Een reactie posten

<< Home